snow

En underbar vecka

 
Hej - vi är på svensk mark igen! Jag hade gärna stannat på Mallorca i några dagar till. Får aldrig nog av att bada i havet. Sista dagen spenderade vi i Illetes igen. Den här gången hittade vi en pyttestrand som var helt ljuvlig. Jag satt i vattenbrynet och läste hela dagen. Hade gärna gjort det helgen ut. Men semester varar inte förevigt och jag är så tacksam över den här veckan. När vi var i Grekland i juni mådde jag inte hundra men här kände jag mig frisk som en nötkärna och det betyder så mycket. Vi har verkligen kopplat av på dagarna, med bra böcker, poddar, musik och avokadomackor på stranden. På kvällarna har vi kikat i butiker (Sfera, Oysho, Massimo Dutti, Zara och varuhuset El Corto Ingles har varit våra favoriter) och hittat riktigt bra restauranger (Burger Lab och Tall de Carn var bäst enligt mig). En bra balans mellan lugn och stök helt enkelt. Jag har massor med bilder men vi börjar med dessa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0