snow

Illetas

 
Hola från Mallorca! Vi har haft två härliga första dagar. Lite synd att vi reste så sent i lördags då hela den dagen försvinner. Men när vi kom fram vid midnatt slängde vi in väskorna på rummet för att sedan leta upp en restaurang. En pizza satt fint. Igår låg vi vid poolen hela dagen. Jag läste i min bok (så mysig - rekommenderas starkt, detta är uppföljare till ettan). Betyget av poolhänget drogs dock ner lite eftersom här är äckliga medelålders män som glor ögonen ur sig. På kvällen gick vi in till Palma och åt på en restaurang som vi besökte sist vi var här. Den hade bytt ägare så inget var sig likt men nu var det en hamburgerrestaurang, otroligt god! Jag åt en italiensk version med mozzarella och pesto. Idag har vi varit vid stranden hela dagen, Illetas. Väldigt fint vatten och sjukt mycket folk. Hittade ett lite mer avlägset ställe och slapp sanden, är inte så glad för den, hehe. Vi badade och solade, lyssnade på poddar och åt medtagen matsäck. Här (vet inte varför de inte blir hela men får ändra det när jag kommer hem) kommer några bilder. Nu ska vi göra oss klara och åka in till Palma, ikväll står shopping på schemat. Ha det gott! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0