snow

Onsdagens agenda

 
Hallå hallå! Hoppas ni har det bra! Jag är ledig hela veckan lång, känns himla lyxigt! Eftersom jag slängt min semesterlista och försökt dra ner på alla krav har jag bestämt mig för att vara hemma och inte fara omkring. Jag har dock lite dåligt samvete när vänner frågar om vi ska ses och jag svarar att jag inte orkar när jag vet att är det någon gång man ska passa på att ses så är det nu när vi är lediga. Jaja. Tur att jag har förstående kompisar! Så jag planerar alltså in saker som att gå långa promenader med mina poddar, få ordentligt uppröjt här hemma innan plugget drar igång, hälsa på gamlingarna och fixa med pappersarbete (känner mig så viktig när jag skriver så, nej men ni fattar - räkningar, överföra bilder till datorn, radera bilder på datorn och skriva blogginlägg). Tänkte sätta ihop ett par inlägg som får sammanfatta vår semester. Återkommer strax med det första! Ta till vara på dagen och varandra. Om inget annat så hörs vi på snapchat, hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0