snow

Powerwalk till katedralen



God morgon alla glada och sköna! Jag startade dagen med en härlig promenad. Lyssnade på Säkerstil medan solen ännu inte sken så stark. Jag gick längst hamnen och in mot Palma. Kunde inte låta bli (tänkte ha en "kamerafri runda" för att "fånga stunden" men gick minst sagt sådär) att fota när katedralen badade i motljuset. Är ju så svag för just motljus. Så jag knäppte av en hel del bilder såklart. Får ha min kamerafria promenad imorgon istället, helt enkelt. Nu ska jag väcka Marcus (frukosten på hotellet är helt OK men inte mer, tycker det är synd att det inte finns några laktosfria alternativ och väldigt lite pålägg att välja mellan - jag har så svårt för att äta kött utomlands). Men ja, ni hör vilka i-landsproblem jag dividerar med. Efter frukosten ska vi åka till stranden. Tror aldrig vi varit så mycket vid havet som den här semestern. Men dels är det mycket varmare i havet än i poolen och dels är där inga snuskhumrar (varför säger man så egentligen?) så känns mycket bättre för mig. Dags att fånga dagen som det så fint heter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0