snow

Stockholm

 
God kväll kära läsare! Hoppas ni alla haft en härlig vecka och helg! Jag har faktiskt varit ute och farit hela helgen - närmare bestämt till Stockholm. Jag har därför ett drös med bilder att bjussa på. Jag hade heldag i skolan i fredags (hade en SÅ intressant föreläsning - vi har fått förklarat hur sväljningsprocessen går till i detalj och några i klassen har även blivit undersökta med en kamera som går ner i svalget till struphuvudet - där vi sväljer - via näsan, en s.k. FUS, väldigt spännande!) och på kvällen flög vi (jag, Marcus och hans mamma) till huvudstaden (hur smidigt är det inte att flyga upp? Det tar drygt en timme, nästan som till Lund). Marcus mormor bor uppe i Stockholm så vi åkte upp för att hälsa på henne. På dagarna har vi gått (långa) promenader på stan, varit på julmarknad i Gamla stan, besökt slottet och Storkyrkanfikat och på kvällarna har vi ätit middag med hans mormor och hennes vän (tycker det är ett rätt oklart men väldigt gulligt uttryck). Härlig helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0