snow

Dop för lilla Alice

 
Hallihallå! Håller inte reda på dagarna. Fick för mig att det var tisdag imorse. Helgen blev inte helt ledig. Igår pluggade jag hela dagen och på kvällen jobbade jag. I lördags däremot hade jag en ledig eftermiddag. Jag och Marcus var nämligen på dop! Vår kompis Daniel och hans underbara flickvän har fått en liten dotter - Alice! Så himla gullig - och jag som älskar bebisar är glad över att ha en minimänniska att gosa med!! För helt ärligt - finns det något mysigare än att hålla en bebis? Känns som tiden stannar! Hur som helst - vi var i en kyrka utanför Helsingborg (är ett under att vi kom fram i tid med mig som kartläsare - råkade nämligen titta lite fel på Google maps och körde en omväg - men det har jag lovat Marcus att inte tala högt om då han tycker det är lite pinsamt, haha...) och sen fikade vi med deras släkt och vänner. Mycket bra lördag! Vi avslutade vår lilla rutt med att köra inom Väla och Ikea (jag har suktat efter några kuddar som fick följa med hem - vet inte hur många jag köpt den senaste tiden - tio kanske? Det borde bli köpstopp på den fronten). Nej hörreni - nu vet ni hur min helg såg ut! Dags att återgå till powerpointsen, anteckningarna, instuderingsfrågorna, extentorna och tentaångesten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0