snow

Fredag - plugg & bio

 
Äntligen en pluggdag hemma! Jag slipper klä mig anständigt, tvätta håret och vara social. Haha, fast det sistnämnda kan jag faktiskt sakna efter en hel dag själv hemma. Det bästa med att plugga hemma är jag slipper gå upp 5:30. Det sämsta är att jag måste ha sån jäkla självdiciplin. Och det brukar jag ju ha - det är lite av min specialitet. Förutom idag. Har inte haft rätt kurslitteratur så har suttit med Lubsearch (sökmotor för artiklar) och försökt hitta passande sökord för att hitta rätt men tycker det är så svårt. Allt står på engelska dessutom. Fick tag i en kursare från Ängelholm som var nere i Lund och mutade henne med choklad - så nu har jag iallafall rätt bok! Lagom till att helgen inleds. får ta tag i det på måndag. I helgen ska jag se Melodifestivalen - var ju på fest förra och det blir inte samma sak att se reprisen dagen efter. Så ser fram emot en riktig schlagerkväll hemma. Vem tror ni på? Och sen ska jag försöka hinna dona lite här hemma också. Vill göra det vårfint! Ta in tulpaner, sätta lite färg på kuddarna i soffan och ja, pyssla helt enkelt! Nu ska jag hoppa ur mjukisbyxorna, gå en långpromenad med en podd och efter det ladda upp inför kvällens biopremiär! Trevlig helg på er!! 

Kommentarer
Postat av: Ebbis

Ska du se fifty shades darker ikväll? Säg om den är bra!! Ska sen den nästa vecka :)

2017-02-10 @ 20:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0