snow

Mon amie

 
Hej på er! Kikar in lite snabbt - står nämligen inte ut att sitta framför datorn mer idag. Har gjort det på tok för länge redan. Så nu försöker jag växla om: låtsas det är helg för en kväll. Har dessvärre noll fredagskänsla (tentaplugg väntar hela helgen typ). Så tråkigt. Det är ju annars jordens härligaste känsla! Är det inte? Jag hoppade typ av socionomprogrammet för att jag inte vill riskera min fredagskänsla (många jobba involverar fredagkväll/helger), haha - okej, kanske gick lite till överdrift men nästan på. Nu ska jag bli logoped, jobba måndag-fredag och få känna FREDAG varje vecka! Underbart! Något annat som är underbar är min koppar och muggar! Ni vet ju hur lycklig jag blir över Mon amie - eller ja, hela Rörstrands sortiment! Hittade ett så himla bra erbjudande (igen). Den här gången fick man fyra assietter på köpet om man köpte en Kombilott (har haft samma erbjudande förr men då fick man muggar istället - och det har funkat fint) för totalt 75 kronor! Assietterna skulle annars kostat 716!. Ville bara tipsa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0