snow

Överraskningsfest!

 
Hej på er! Vi måste börja med att prata om det mest intressanta. Avverkar det på en gång. Vädret! Solen! Hela helgen, måndag och tisdag har varit så soliga med blå himmel. Ser mig inte mätt på det. Vill aldrig att det ska ta slut. Får hopp om en strimma vår - det är ju trots allt inte SÅ många veckor tills det är slutet på mars (då är jag väl ändå inte allt för optimistisk va? Våren måste ha hunnit komma till min födelsedag). Härligt! Något annat som var härligt är helgen. Fick dra till med en vit lögn sist jag bloggade - att jag skulle vara hemma och se Mello på lördagkvällen (lagom stor lögn, jag vet - hoppas ni inte tog illa upp). Istället var jag på överraskningsfest för min lilla (? - 20 år!!) kusin Ebba! Hon misstänkte ingenting, utan vi lurade henne ordentligt! Hon trodde att hon och familjen skulle ut på restaurang (så hon hade klätt upp sig och var redo) men istället hämtade hennes syster henne, fick ögonbindel på sig, de körde runt i stan för att hon skulle bli förvirrad och ledde tillslut henne till en festlokal där hennes vänner väntade! Så kul!! Det bästa med överraskningsfester är helt klart att se reaktionen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0