snow

2016/2017


2017!
Visst känns det nytt och fräscht? Jag gillar inte övergången mellan åren. Det får mig till att tänka och sammanfatta. Det skapar prestationsångest. Sen att nyår sammanföll med en överraskande förkylning och tentastress bidrog säkert också till att det kändes extra jobbigt. Så underbart postiv jag är va? Själva firandet i sig var väldigt härligt! Jag var i Helsingborg med några av "våra par", nya bekantskaper och vänner som är gamla i gamet - vi hade tävlingar av olika slag, åt supergod mat (potatisgratäng är underskattat) och smällde av raketer vid tolvslaget (som inte riktigt är min grej). Nu kickar vi igång det här året tycker jag! Vi börjar nu - med sol och tjejmiddag ikväll! Jag tänkte laga min favorit fiskrätt - lax med sesamfrön, nudlar, sås gjord på soja och ingefära och till det ska vi steka krispiga grönsaker - morötter, broccoli och paprika! Bättre sent än aldrig önskar jag er ett riktigt GOTT nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0