snow

Godkänd & affärer

Vilken vecka det har varit! Jag har tänkt flera gånger att jag ska blogga men så har jag inte haft någon aktuell bild och ja, då förfaller hela konceptet. Men nu är jag här igen! Vi kan väl börja med det viktigaste? I torsdags fick vi tentaresultaten (snabbt rättat - lärarna har egentligen 15 arbetsdagar på sig så hade räknat med en betydligt mer utdragen ångest) och jag kan inte beskriva känslan jag får efter varje godkänd tenta! Jag läste mailet precis innan jag skulle lägga mig så när jag såg att jag var godkänd hoppade jag upp och ner i sängen, kunde knappt somna och när jag vaknade trodde jag att det var en dröm. Ja, ni hör ju hur lättad jag var! Underbar start på helgen!! 

 
Fotate vårt sovrum i fredags - tänkte att ni skulle få se hur det blev nu när det börjar bli färdigt och allt. Men sen dess har det tillkommit nya sänglampor, en spegel och ett överkast (det enda som "saknas" nu är två senapsgula kuddar men hittar inga). Så ni får hålla till godo med en tulpanbild från Ikea istället. Det är nämligen där vi har hållt hus idag. Ikea, MioMaxi och Väla. Puh! Efter det hann jag med ett jobbpass också. Behöver jag säga att jag är trött i benen nu? Och trött på att gå i affärer? Känns inte som jag gjort något annat sen typ förra torsdagen. Och nu gapar min plånbok tom. Bra att det är måndag och rutiner imorgon. För allas skull menar jag. Hoppas ni haft en härlig helg!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0