snow

Härliga januari


God morgon på er!
Härligt med lördag! Har inte stigit upp från sängen än men det ser ut att vara sol så ska strax ta tag i dagen! Januari börjar vända till det bättre igen känner jag - förkylningen är på bättringsväg (eller ja, jag vill tro det iallafall, haha) och igår hade jag en sån himla trevlig kväll med mina "socionomtjejer"! Vi brukar ses, laga tapas och baka kladdkaka - och sen prata i timmar! Jag fick dock förbud att röra maten p.g.a smittorisken så jag hade det riktigt lyxigt - maten inhandlades och blev klar utan att jag behövde göra något! Älskar tapas - är inte det bland det godaste som finns? Hur som helst: idag har jag inga planer alls - första gången jag säger så sen vi flyttade! Ska bli så skönt! Tänkte springa ner till närmaste bageri (eller det är en gammal bensinmack faktiskt) och köpa frukostbullar! Sen får vi se vart dagen lider, som en äldre dam skulle uttryckt sig! Trevlig helg på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0