snow

Känslan nu!

 
Vaknade upp med världens mest lättande känsla - tentan är skriven! Kan knappt med ord beskriva hur skönt det är. Tänk vad bra jag är på att oroa mig. Och på att plugga. För det har jag verkligen gjort - knappt känt av att det varit julhelger och röda dagar. Samtidigt som jag blir stolt över mig själv för att jag orkar så blir jag trött på mig själv för att jag tar det här på alldeles för stor allvar. Men det där vet ni ju redan. Nu ska jag njuta av fyra lediga dagar. Finns det något skönare? Idag ska jag gå en runda på stan - älskar att kunna strosa runt utan att ha tider att passa, måsten att göra eller ha dåligt samvete över att jag inte pluggar. Ikväll ska jag äta pizza med familjen! Åh! SOM jag har sett fram emot det här! Glad torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0