snow

Min helg

 

Hej! Ännu en helg är till ända. Men vilken bra sen! I lördags tog vi verkligen det piano (roligt uttryck). Vi gick en långpromenad till havet. Det var ljuvligt väder! Blir något speciellt med att gå till havet. Hade det som min standardrunda förr men blir andra vägar nu när jag är "stadsbor". På kvällen lagade vi fishtacos och efter det har vi fått vädra lägenheten resten av helgen - luktar frityr... brandlarmet gick för tror inte vår fläkt är helt fungerande. Igår träffade jag Maja över en promenad. Så härligt att ses! Sen jobbade jag som vanligt på kvällen. Även om helgen tar slut lite tidigare när jag har mina jobbpass så är jag så glad att jag fått även hela februari ut! Nu är helgen över och jag startade upp den här veckan med att diska, handla middag för kvällen och en kort promenad! Står på perrongen och väntar in tåget - ska ha röstterapi, som det så fint kallas och sen en tre timmars föreläsning! Glad måndag på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0