snow

Omotiverad

Hej! Sitter på tåget påväg till Lund. Den här veckan läser vi om hörselnedsättningar. Jag är lagom motiverad. Förstår att det är viktigt att förstå koppling mellan att hörselnedsättningar kan påverkar språkutvecklingen men just nu pratar vi om så djupgående grejer att jag helt tappat motivationen. Nu försvann helt plötsligt alla bokstäver här. Så vi får se om ni kan läsa det här, ser inte vad jag skriver - bara ATT jag skriver.. Försöker pigga upp mig med god mat och roliga teveprogram på kvällarna - för att hålla motivationen uppe alltså. Det är som ni vet mitt sätt att liva upp vardagen! Igår gjorde vi hamburgare och såg Mästerkocken! Men har blivit så galet förkyld igen. Åh! Kom igen januari - du som nyss var så bra! Men okej. Jag mår säkert bättre snart! Hoppas som sagt att ni kan läsa detta - jag ser inte bokstäverna av någon konstig anledning. Kan vara uppkoopplingen som spökar! Nu är jag strax framme så bäst att avsluta! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0