snow

Rea & Mallorca

 
Hej! Känns som lördag tycker jag - så det är riktigt skönt att det bara är fredag! Igår firade jag att jag skrivit tenta med att belöna mig själv med massa härlig shopping! Det var länge sen som jag köpte kläder (har ju blivit desto mer till hemmet hehe) och hade nog lite tur för rean hade precis sänkts så det mesta handlade jag för 70%. Sån shopping är kul! Jag har länge funderat över en kappa (den på bilden) men så hittade jag en som var ännu mer jag - en svart, nätt men ändå lite cool med läderdetaljer på fickorna och prickigt tyg inuti (som i och för sig ingen kommer se - men ja, ni fattar - räcker att man själv vet om det). Koftan tyckte jag var så gosig men den var lite stickig och jag är känslig för sånt. Idag startade jag dagen tidigt. Först promenerade jag en timme med Fredagspodden i lurarna och sen hälsade jag på mormor. Vi åt apelsin och gick en sväng. Bra inledning på helgen! Gillar mormor så mycket. Hon är verkligen en stor förebild. Jag har även hunnit med att googla resor till sommaren. Den här gången föll jag för Puerto de SollerMallorca. Skulle så gärna åka till Mallis igen - vill ha närheten till Palma. Men i Can Pastillia som vi bodde i sist var havet så grått och smutsigt så letar efter en ny pärla. Det här ser ju inte helt dumt ut. Men jag har is i magen och väntar till priset har sjunkit (betalar aldrig över 4500 per person - förstår mig inte på hur människor kan lägga en hel månadslön på en ynka semestervecka - fast min lön är inte särskilt fet nu så ska kanske inte jämföra med lönen just, haha). Nu önskar jag er alla en riktigt härlig fredag!


Bilder från Apollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0