snow

Slutspurt

 
Hej måndag och tentavecka! Ni vet, man kommer ofta till en punkt i pluggandet där det liksom vänder - innan har man bävat inför tentan och helt plötsligt vill man bara få den överstökad. Vet ni hur jag menar? Jag har iallafall kommit dit nu. Vill slippa älta skiten och vara ledig fyra dagar i sträck! Snart, snart, snart! Efter en intensiv vecka tog jag helg igår. Så skönt! Jag är rätt krasslig och har varit så hes att jag knappt kunnat få fram ett ord. Såg därför till att vila ordentligt igår - bakade kladdkaka, gick en kort promenad, ställde in jobb och tittade på sista säsongen på Skam och ett avsnitt av Bron. Hoppas ni mår bra där ute! Nu har jag parkerat mig här - ska gå igenom sakerna som är extra kluriga - sen får det vara nog! Glad måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0