snow

Tentatider



Förlåt för dåligt bloggande.
Jag levar loppan kan man säga. Gör så mycket roligt om dagarna att jag knappt hinner tänka på er. Än mindre skriva till er. Vad jag gör? Nu är ni nyfikna va? Jag sitter framför min dator, anteckningar och powerpoints. Jag läser, försöker memorera och gråter en skvätt (jag som skulle släppa på kontrollen och tänka att "det gör ingenting om jag kuggar - vad är det värsta som kan hända" - det gick åt helvete med det). Som jag skrev i förra inlägget är det tenta på G. Jag gillar det inte. Inte alls. Förstår inte grejen med att ha tenta på hela terminen. Hur ska man klara av att dels få in allt i huvudet och dels kunna dra smarta analyser och kopplingar mellan allt? Nej, usch. Jag får magont bara jag tänker på det. Jajajajaja. Jag byter samtalsämne. Jag har - som resten av Sverige - fastnat för Skam! Så bra - såg precis klart andra säsongen med Noora (cool tjej) - och imorgon kommer säsong tre! Helgen är räddad! Har även börjat kolla på Bron! Måste ha lite uppiggande teveprogram att motivera mig själv med. Har även bestämt att vi ska äta supergod mat hela vecka - för att ha något att se fram emot när plugget är så intensivt. Man får inte vara dum! Nu ska jag göra något ytterst roligt - sortera tvätt. Tycker på riktigt att det ska bli kul, efter en hel dag framför datorn - häromdagen var jag på Ica och herregud, har aldrig älskat att handla mat så mycket som i tentatider. Glad torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0