snow

Termin 4


Också har en ny termin igång - känns som vi knappt hann avsluta den förra innan den här börjar!
"Julledigheten" var verkligen kantad av plugg så en veckas semester eller två hade verkligen varit lägligt nu. Tror det är det jag tycker är jobbigast med att plugga - att det inte är någon paus mellan september till juni. Fast det här sa jag kanske häromdagen? Känner igen det. Eller var det till mamma? Haha, minns inte. Hur som helst. Igår började jag med en mjukstart. Först gick jag en härlig (men bitande kall) promenad på morgonen, sen var jag några timmar i Lund under dagen och senare på kvällen gick jag en långpromenad med Josse. Vi gick inne i skogen, det var bäckmörkt ute och jag hann tänka hemska tankar men så visade det sig att det läskigaste på elljusslingan var (förutom vi själva) inget mindre än en... katt. Nu har jag precis varit en runda på biblioteket. Reseverade Alex Schulmans bok i somras någon gång och det var först nu det var min tur. Och sen lånade jag en kursbok också, som vi visst inte behövde än på ett tag. Nej, dags för ett litet städrace här hemma - vika tvätt, röja disk och skriva inköpslista! Glad tisdag på er!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0