snow

Trälådor

 
Hej på er! De senaste dagarna har fullkomligt sprungit iväg. I fredags åkte jag upp till Halmstad på eftermiddagen för att se vart Marcus håller till om dagarna. Vi hann även med att kika i butiker (roligt med affärer vi inte ha hemma - gillade den HÄR mycket) och senare på kvällen hade vi bokat bord på Bistro Jarlen. Vi åt hamburgare med extra allt kändes det som och var både mätta och belåta när vi tog tåget hem senare på kvällen! Tanken var att vi skulle se en film när vi kom hem men jag blev helt uppslukad av mitt nygamla spel Cooking Fever (man startar olika restauranger och serverar gästerna - SÅ kul, blev helt beroende i somras när vi var i Grekland och kunde sitta under parasollet i timmar och spela) så var inte mycket till sällskap. Igår gick vi först en promenad och sen körde vi ett race till Ica, Mio, Rusta och ÖoB. Jag har länge velat ha två trälådor men aldrig hittat rätt storlek/färg/pris så blev så glad då dessa fanns på ÖoB. Vi hade pallar staplade på varandra här tidigare så det här kändes mycket mysigare! Under eftermiddagen var Ebba här - vi bakade chokladbollar och pratade i timmar. På kvällen blev vi spontanbjudna till mamma och pappa - vi åt kycklinggryta med curry och sojabönor och sen kollade på vi The Danish Girl. Har precis fått iväg Marcus till bageriet så strax blir det ostfrallor med avokado (nytt begär!) och senare ska jag gå en långpromenad med ett par kompisar - strålande sol och knallblå himmel! Den här helgen har jag sett fram emot länge, länge och tänk, så bra den blev! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0