snow

Hej på er!

 
Alltså jag förstår verkligen inte vart tiden tar vägen. Ser att jag inte skrivit här sen den 13:e! Jag jobbade hela helgen och nu är jag ledig mitt i veckan, lyx! Vi har, som jag skrev sist, firat pappas 55 årsdag med släkten och jag och Marcus har firat att vi har varit tillsammans i sju år. Härligt med firande! Ni får kika på min ihopklippta video som jag la ut igår på Instagram (@hoppandehatten). Är massa filmsnuttar från Snapchat. Hittade en så himla bra app, Splice, där jag kunde redigera filmerna och lägga på bakgrundsmusik. Annars då? Jag har faktiskt börjat räkna ner till semestern. Har varit lite osäker tidigare om jag verkligen ska vara helt ledig efter att mitt sommarschema tar slut men jag tror verkligen att även jag behöver en riktig paus där jag kan släppa jobbet helt. Så, så får det bli! Men nu när jag går tillbaka och läser vad jag har skrivit i föregående inlägg så har jag ju redan nämnt det där, haha. Hur som helst: Något annat jag längtar efter är äkta sommarvärme. Det är så kallt så kallt just nu, känns verkligen inte som att vi är inne i mitten på juli. Jag försöker utmana vädret och använda shorts och klänningar men vissa dagar är det inte mer än 14 grader och då går det knappt. Tacka vet jag att Mallis väntar! Nu ska jag röja undan här. Om en stund kommer nämligen en tjej från min klass hit, Madde! Jag ska visa henne Ängelholm

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du är allt bra fin! Man blir så glad av att bara se dig på bild😊

2017-07-20 @ 02:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0