snow

Jobbdagar

 
Tjabba tjena hallå! Känns som att det enda jag gjort sen vi hördes sist är att jobba. Men det har jag ju i princip också då jag gick på kvällspasset i lördags, jobbade delad tur (dessa jädrans delade turer) igår och morgonpasset idag. Nu är jag fri fram tills imorgonkväll, haha. Men vi har även hunnit med en del trevligheter! I fredagskväll hade vi planer på att äta pizza vid stranden men då det hällregnade (ja, alltså vill egentligen inte ens nämna vädret för det är så kallt och blåsigt och regnigt - känns som rena hösten) hela kvällen blev det ett säkert kort istället i stan, Pepelino. Vi var där tillsammans med Malin och Folke, som vi sedan tog med oss hem för en spelkväll och marängswish! Nu har jag precis hunnit röja upp här hemma, lagat lunchlådor inför veckan (pasta och kycklingssallad) och tänkte dra på mig en klänning (nä, skoja bara - får bli jeans och en tjocktröja då termometern visar typ 15 grader) och åka hem till mamma och pappa. Håller tummarna för att det blir grillat! Glad måndag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0