snow

Min torsdag

 
Jag tänkte vara en "duktig bloggerska" idag och skicka iväg ett blogginlägg två dagar i rad. Herregud vilken prestation! Det finns dock inte så mycket att säga om min dag - förutom det jag skrev igår. Jag kunde nämligen summera dagens händelser rätt bra dagen före de inträffade, det är inte illa. Men för sakens skull ska jag ändå rabbla vad jag gjort. Jag började dagen med att ta sovmorgon. Jag gick upp halv nio - alltså det är så underskattat att känna sig utvilad. Sen åt jag en snabb frukost innan jag tog tag i att plocka och damma. Funderar på att köpa någon mer låda som vi kan putta under sängen, för att få lite mer förvaringsutrymme. Känns som vi får plocka och plocka och sen räcker det att vi äter och duschar innan det känns stökigt igen. Efter detta tog jag tag i min så kallade "träningssommar". Både blogginlägg och jogging två dagar i rad. Vad har hänt? Jag bestämde för att orka springa två varv på elljusslingan (totalt fem kilometer) och har jag bestämt mig för något så ska jag bara göra det. Så är det med allt jag tar för mig. Och visst gick det - men jag var knappt människa efteråt.

 
Sen gick jag en skön promenad hem med Säkerstil i lurarna. Efter lunch cyklade jag till Sven Jons Udde där jag tillbringat eftermiddagen med att slumra till James Blunt och läst i min bok. En avkopplande dag. Precis vad jag behövde! Ikväll ska vi hem till Marcus föräldrar. Funderar på att eftermiddagen cykla tillbaka till Sven Jons Udde och bryggan ovan för att ta några bilder. Är ju tänkt att vi ska ha en fotovägg vid soffan på bilder som jag tagit på olika platser i Ängelholm. Men eftersom det varit ruttet väder har det inte blivit av. Den ena bilden tänker jag mig på pricken som den ni ser här (men vill fota med min systemkamera så kvaliten blir bra även när den är förstorad). Än. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0