snow

Träning gör mig gott

 
Alltså vilken känsla! Först joggade vi en runda, gjorde några fysövningar och sen åt vi pizza! Att äta överlag blir SÅ mycket godare efter ett svettigt träningspass. Har nu en underbar känsla i kroppen! Mer träning åt folket, mer träning åt Annie. Nu har jag dessutom ledigt i en dag - känns välbehövligt. Imorgon ska jag, om det är fint väder, åka till havet, läsa i min nylånade bok Jag utan dig, springa tre kilometer, lyssna på poddar och bara ta dagen som den kommer. Älskar mina lediga vardagar. I helgen tänkte vi åka till Torekov, äta picknick (herregud, betalar inte skyhöga semesterpriser för en räkmatta - nej du, jag är student och jobbar som undersköterska = ingen fet budget) och låtsas att vi är långlediga. En härlig, ledig helg väntar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0