snow

En glad fredag

 
Hej! Vill börja med att säga att idag är jag GLAD. Det var allt annat än jag var i onsdags, när jag skrev förra inlägget. Men ibland tycker jag att allt "hopar sig" och alla motgångar gör sig påminda. Jag hatar konflikter, sjukdomar och otillräckligt med tid. Men nu har jag försökt tänka positivt och vet ni - allt löser sig. Det är så skönt att veta. Även arbetet är inlämnat, delegeringsproven inför sommarjobbet är gjorda och NU NU NU är alla måsten gjorda. Otroligt jäkla härligt! Idag tänkte jag därför bara göra precis det jag känner för. Tänkte börja med att städa lägenheten - ordning och reda inger ett lugn och sen trivs jag mycket bättre här när var sak är på sin plats. Vår lägenhet är inte jättestor (56 kvadratmeter - okej, den är inte jätteliten heller) så den där extra garedroben eller förvaringsutrymmet finns inte och då måste man vara ännu noggrannare med att städa undan emellanåt. Efter det ska jag till Iittala med Marcus och hans mamma. I dagarna är det "köpfest" i Höganäs Iittala har 20% - även på nedsatta varor. Sen har jag även en rabattkupong som kan kombineras med andra erbjudanden så det här kan bli farligt. Allt jag tidigare sagt om lite plats i lägenheten, att jag har tillräckligt med porslin o.s.v. kan vara förträngt för en stund. Det är min fredag - en bra fredag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0