snow

Framme på Kreta

 

God morgon på er! Jag har förflyttat mig - till Kreta! Jag jobbade som en tok in i det sista så det kändes extra välbehövligt att bli ledig och åka iväg. Dessvärre fick jag ont i höger sida av magen dagen innan vi åkte. Fick en tid på vårdcentralen men alla värden var bra så undrar vad det är. Har inte riktigt kunnat njuta de här första dagarna av semestern p.g.a. det. Förutom det är allt bra! Hotellet och vädret är superfint!  Vi har inte varit vid stranden än men ser verkligen framemot att få bada i havet - finns ingen bättre känsla! Älskar föresten värmen här nere. Runt 30 graderna på dagarna och sen "kryper det ner till" 25 på kvällarna - en tunn kofta blir skön att ta på sig omkring 22-tiden. Tycker det är behagligt, vill inte vara dövarm när vi äter middag. Idag ska vi till havet, i eftermiddag sägs det bli regn men vet inte riktigt om jag ska tro på det. Just nu har vi klarblå himmel. Ska försöka strunta i magontet och njuta av Grekland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0