snow

Gott & blandat


Snart midsommar, en ledig fredag på intåg. Jag gillar midsommar - känns verkligen som att vi firar sommaren! Förra året hade vi 30 grader här i Skåne. I år verkar det bli regn och tio grader kallare. Men jag hänger inte läpp för det - min nyinhandlade skjorta med blommor (som jag visade för ett tag sen) kommer passa ypperligt till en kallare midsommar. Men hur har veckan varit? Kan inte fatta att vi varit hemma lika länge som vi var borta. Dagarna fullkomligt springer iväg. Jag har hunnit med några jobbpass (det ordnade sig med min "strövecka" = fick jobba två extrapass), träffat mamma och pappa och haft en röjardag här hemma. Ser riktigt fram emot en till fixardag, vill få klart allt smått som vi inte tagit tag i. Persienner till vardagsrummet/köket då vi måste flytta bordet varje kväll vi äter, en dörrmatta som samlar ihop gruset, en krok så vi kan fästa vår "fototråd" (ska visa er när den väl är uppe), en tavla till sovrummet och sen vill jag även knäppa några bilder vid havet som vi sedan ska förstora. Kommer bli fint. Men känns som att sådana "detaljer" till lägenheten lätt aldrig blir av. Men nu så! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0