snow

Hemma igen!

 
Hej hallå kära ni! Förlåt för att det blev tomt här på bloggen. Men jag blir liksom galen på blogg-appen då den efter 3-4 rader slutar visa vad jag skriver. Så att få ihop ett inlägg tar lång tid och då ser det ändå ut som att jag slarvat mig igenom texten. Men nu är jag tillbaka! Vi har haft det toppen! Mitt magont gick över på söndagen och efter det kunde jag verkligen njuta av veckan. Fick dock magkatarr några dagar senare (alltid är det något hehe) och efter lite googling kom jag fram till att det bästa för magen vid magkatarr är grönsaker och det värsta är fett. Så jag har, ofrivilligt, levt likt en hälsofantast och ätit sallader halva veckan lång. Mycket gott dock - fasiken vad man inte ska underskatta sallader. Det går ju verkligen att variera i mängder! Så nu är jag så inspirerad! Vi åkte till Maxi igårkväll och köpte på oss massa grönsaker och frukter. Det är så lätt hänt att man alltid handlar hem precis samma. Men nu ska vi försöka köpa sådant som vi annars bara går förbi. Och vad bra man mår av att äta nyttigt. Det hade jag nästan glömt, haha. Jag känner mig både piggare och gladare, efter bara några dagar! Fast innan jag svävar vidare allt för mycket ska jag samla ihop semestern bästa bilder och göra ett långt inlägg om vad Kreta bjöd på, smarrigaste restaurangerna och min favoritbild. Puss på er så länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0