snow

Midsommar & sommarplaner

 
Fasiken. Går alltid så långt mellan gångerna nu. Jag glömmer faktiskt bort att jag "borde" blogga nu när jag har släppt plugget helt. Rätt skönt måste jag säga! Midsommarafton kom och försvann. Vi var på en fest i Helsingborg och det sjukaste hände när vi skulle ta bussen. Vi råkade visst hoppa på bussen på fel sida av vägen så när vi trodde att vi var framme visade sig att vi hade åkt 20 minuter åt ett helt annat håll. Men alltså vilken chaffören - han var en riktig stjärna! Vi berättade vart vi skulle (var inga andra på bussen) och sen körde han oss till festen!! Så galet snällt! Vi tajmade dock en riktig regnskur lagom till att vi klev av - men regn hör ju midsommar till! Jag hade gjort krans (det hör också till tycker jag - ingen midsommar utan krans i håret) och vi hade en väldigt rolig kväll. Dock råkade jag slå ner kungen det första jag gjorde när vi spelade kubb, men det är sånt som händer! Hur som helst: Förutom jobb de kommande veckorna försöker vi planera in lite roliga "småutflykter". Vi tänkte åka till några platser runt om i Skåne över dagen, mysigt! Ystad, Båstad och Kullaberg är några platser som står högt på listan. Sen ser jag även fram emot att hinna träffa kompisar och verkligen vara ledig när jag inte jobbar (allt annat än vad man känner sig när man pluggar). Nu ska jag göra mig redo för ett kvällspass på jobb! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0