snow

Min lördag

 
Hallå! Söndag vilket betyder jobbpass ikväll. Det sköna med att vara ledig en längre tid är att jag verkligen kan släppa jobbet. Nu har jag ny energi som jag kommer tillbaka med! Det är dock inte förrän efter midsommar som jag går på min schemarad så nästa vecka är oklar på jobbfronten. Men blir säkert bra! Hur som helst: Igår startade vi dagen med att tvätta typ åtta maskiner. Grejen var bara den att vi inte har någonstans att hänga upp allt. Så just nu luktar det så mycket sköljdmedel här inne och alla stolar är klädda med lakan och bikinis högt och lågt (ser en skymt på bilden nedan). På eftermiddagen hoppade jag på bussen för att hälsa på farmor och farfar. Vi satt ute på deras altan i flera timmar, fikade och pratade. Sedan skjutsade de mig hem och vi åkte längst kusten, farfar visade vart han hade växt upp, vart han hängde som tonåringar och sen stannade vi till i flera små hamnar. Mysig lördag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0