snow

Sveriges nationaldag

Visst ser Marcus så lycklig ut på den här bilden?

Hej alla glada nationaldagsfirare!
Precis som alla andra somrar kan jag veckorna innan sommarlovet noja mig över att jag inte kommer få så mycket jobb i juni (många som jobbar på äldreboendet vill inte vara lediga förrän efter midsommar) men som alltid löser det sig! Jag har, sen vi hördes av sist, jobbat vart enda dag. Idag har jag dessutom en delad tur (att det fortfarande existerar, helt ofattbart) så klockan är inte mer än tio men jag har redan hunnit avverka tre timmar på jobbet. Solen skiner ute så känns faktiskt inte så tokigt att vara ledig mitt på dagen. Marcus är fri från jobbet så vi tänkte fixa en god pastasallad med kyckling. Jag hade kunnat leva på pasta, pesto och kyckling! Händer inte ofta att vi lagar en LUNCH tillsammans. Riktigt lyxigt! Annars då? Mår ni bra? Finns ni kvar? Länge sen jag kollade statistiken men ni brukar snitta på ett tjugotal om dagen - men ni är tystare än möss? Jaja, jag ska inte säga något. Inte ofta som jag kommenterar på andra bloggar. Önskar er alla en riktigt härlig nationaldag! 

Kommentarer
Postat av: Ebbis

Jag läser din blogg varje dag Annie!!❤️

2017-06-06 @ 15:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0