snow

Vardag blev helg


Hej kära ni! Jag har ett par lediga dagar så försöker njuta till max. Imorgon börjar "min nya vecka" och då jobbar jag fem dagar i sträck. Mitt schema är på bara 70% så har försökt ta på mig några extrapass och då blir det konstigt nog att det känns som att den nya arbetsveckan börjar på en lördag. Men nu är det alltså söndag för min del. Igår gjorde vi något mycket spontant. Eftersom det står att vi ska ha regn sju dagar i sträck passade vi på att ta lite bilder på oss, med Ebbas hjälp. Vår favorit ska vi sedan förstora. Ni ska få se resultatet! Jag hann även med att storhandla (varför är det så härligt att handla mat? Jag har alltid tyckt det och trodde att den känslan skulle försvinna när jag flyttade hemifrån men nä. Jag tycker fortfarande att det är lika roligt!), tvätta fyra maskiner och sen har jag shoppat på sommarrean också. Fast det gjorde jag redan förra veckan. Rätt ska vara rätt, haha. Köpte bland annat den här singoallatoppen ovan. Kände mig trendmedveten när jag lyssnade på Säkerstil-podden igår. Det bästa reaplagget som man skulle spana in var en randig, ljusblå singoallablus, yey! Nu ska jag ut på en joggingtur (har ju sagt att det här ska "bli min träningssommar" och hitintills har träningen lyst med sin frånvaro men nu jäklar!), sen ska jag lägga mig rak lång på soffan och plöja Eva & Adam. Glad fredag/söndag! 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ebba är så duktig på att fota och ni är så fina på foton😍

Svar: Tack Matilda! <3
Annie

2017-07-01 @ 16:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0