snow

Stackars mage

 
Hej på er! Så dålig på att höra av mig under helgen - men är så innerligt trött på att sitta vid datorn när jag väl är ledig. Det är så associerat med plugg och press. Så jag låter väldigt gärna bli som ni märker. Hur mår ni? Jag sitter på ett försenat tåg med en liten mopps mitt emot. Ångrade snabbt mitt val av sittplats då den lille rackaren har så fruktansvärt äcklig andedräckt. Stinker i hela vagnen. Förutom det är det OK. Eller ska jag vara helt ärlig är jag rätt nojig. Har haft ont i sidan sida av magen länge nu (mer än en vecka) och kan verkligen inte komma på vad det beror på. Först trodde jag ju att det var blindtarmen men det stämmer inte alls in på mina symtom. Sen trodde jag att det var muskulärt men det skulle väl ändå gått över? Nu vet jag inte längre. Är rädd att det ska vara äggstockarna. Kan man ha ont i dem? Det måste man ju kunna? Jag vill inte googla mer. Blir ju bara sjukare desto mer jag läser. Fick en läkartid på onsdag. Inte helt optimalt då det är min första praktikdag. Men måste, måste få veta vad detta beror på. Har liksom ingen outhärlig smärta men är obehaligt och framför allt eftersom den aldrig släpper. Hoppas ni haft en bättre måndag!! Ta hand om er och njut ordentligt om ni känner er friska. Klyschigt nog finns det inget viktigare än just det: att vara frisk! 

Kommentarer
Postat av: Maja

Krya på dig! <3 hoppas att det blir bättre!

Svar: Tack 💕
Annie

2017-03-06 @ 22:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0