snow

Tjejkväll på stan

 
Fredag, min favoritdag på veckan! Hoppas allt är bra med er! Jag har haft en fullspäckad vecka med långa dagar i Lund, två dagars praktik och födelsedag! Ja men se där, i onsdags fyllde jag 24 (tiden går så sjukt fort - i mitt huvud är jag fortfarande 19) och det blev en väldigt vanlig dag trots födelsedag. Jag hade praktik hela dagen - höll bland annat i en teckenkurs för ett par föräldrar - och på kvällen firade vi hos mamma och pappa. Jag fick bestämma maten - som ovanligt nog blev grekiska biffar, sås, potatis och lingon. Jag är nämligen ingen sås-och-potatis-tjej (brukar kalla det för "gammelmat") men eftersom vi själva sällan lagar det hade jag riktigt längtat. Gott! Fick fina blommor och pengar, som jag önskat mig. Nu kan jag köpa ett par nya löparskor, hehe. Igår var jag på praktik igen - filmade en lekobservation och besökte en skola där vi skulle ge handledning till en lärare som hade ett barn med autism i sin klass. Det är verkligen SÅ intressant tycker jag! På kvällen var jag på stan med Ebba. Två gånger om året ordnar Ängelholm "tjejkväll på stan" där butikerna har erbjudanden och kvällsöppet. Köpte den här blusen på Kappahl - visst blir man glad av den? 

Kommentarer
Postat av: Maja

Superfin blus! :) och jag måste bara säga att era praktiker verkar så himla roliga och givande!

2017-03-31 @ 09:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0