snow

Ullared!


En trött Annie påväg dit och en speedad Annie påväg hem

Hej på er!
Hoppas allt är bra! Jag blev så fruktansvärt illamående framåt lunchtid idag, usch! Kunde knappt få i mig någon lunch. Inte alls likt mig. Men nu har jag kommit hem, klätt om till pyjamas, tänt massa ljus, ätit rester från igår, det ösregnar ute och är verkligen upplagt för en avstressande kväll - perfekt! Men innan jag lägger benen högt och ser Husdrömmar tänkte jag kika in här och säga HEJ! Känns som det blir så glest mellan inläggen - inget roligt alls men vet inte hur jag ska bära mig åt för att hinna blogga mer. Ni får helt enkelt nöja er med några inlägg i veckan! 

 
I helgen var jag och Marcus i Ullared - närmare bestämt på Gekås (eller ja, finns det något annat att göra i Ullared?). Vi åkte i ottan för att vara där strax efter att de öppnat - och tur var väl det för vid 10-tiden vällde det fullkomligt in folk! Galet! Ett tag gick det knappt att komma fram mellan gångarna! Men vi hann med alla avdelningar i godan ro (nja.. typ). Jag köpte ett par pyjamaser, nytt mobilskal från Ideal of Sweden, prickiga strumpor, badlakan och handdukar, endless light (ser SÅ verkliga ut) med timer - hur fiffigt? - och en del smått och gott (ja ni vet, det klassiska - deodorant, plastpåsar etc). En mycket lyckad tripp! Hade planer på att åka dit strax efter att vi flyttat ihop men det var så intensiva veckor där i november så är glad att vi skjöt på det! Det är ju faktiskt först efter att man bott in sig som man vet vad som saknas och behöver kompletteras med! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0