snow

Gul som solen

 
Hej hej hemskt mycket hej! Älskar fredagar! Framför allt en dag som denna då solen lyser med sin närvaro! Är det inte underbart? Efter att ha gått en långpromenad under morgonen gick jag en runda på stan (köpte en så fin nyckelring - kan visa er!) för att sedan styra kosan mot min balkong, eller ja mamma och pappas uteplats rättare sagt. Nackdelen med den här lägenheten är nämligen att den saknar balkong. Där låg jag i flera timmar - härligt att äntligen få tanka på D-vitaminförrådet. Jag äter vitamintillskott för just vitamin D alla månader som innehåller "r" och tycker jag både blir piggare och gladare av dem! Det blir man även av min gula tröja, blir man inte? Ibland tycker jag verkligen att gult är fult, och många säger att de blir så bleka i den färgen, och ibland älskar jag gult! Valde ju till och med att måla mitt rum gult när jag var 10 bast, hehe. Nu ska jag ladda upp inför kvällens Let's dance-final! Vi ska laga fisktacos med extra allt - mangosalsa, guacemole, tacoschips (jalepeno-smak = bästa), massa grönsaker och tortillabröd! Mm. 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du lyser upp som solen 😃☀️

Svar: Tack <3
Annie

2017-05-14 @ 23:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0