snow

Pollenchock

 
Hallå! Det är rena rama pollenchocken för björk just nu när det är höga temperaturer och blåsigt, helt galet! Vår lägenhet har sol hela eftermiddagen så här blir så varmt. Lägenheten är inte genomgående så kan inte vädra ordentligt och just nu när all pollen yr där ute kan vi inte ha öppna fönster heller då det inte funkar för min allergi. Så fram till att vi har köpt en fläkt får jag helt enkelt plugga halvnaken, hehe. Annars då? Hur mår ni? Jag känner mig dessvärre inte särskilt tankad med ny energi efter långledigheten. Är både förkyld (hatar rethosta) och den här förbaskade allergin kulminerar nu i dagarna. Och ja, stressen jag känner inför tentan nästa vecka drar ner mitt humör. Jag har tre intensiva pluggdagar framför mig. Ska försöka att inte plugga i helgen. Får distrahera mig med annat. Men ja. En månad kvar! Jag kan känna sommaren som smyger sig på! Det gör mig glad!! Och för att koppla text till bild så kan jag berätta att fältet med vitsippor också gör mig GLAD. Vi firade som sagt farfar i helgen så då passade jag och kusinen på att gå till skogen. Visst är det fint? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0