snow

Äkta söndag

Världens sämsta bilder men glömde helt bort att fota då jag dokumenterade flitig på Snapchat

Hej hallå!
Måndag igen, min standarddag att blogga har det blivit! Idag har jag äntligen haft en hemmapluggdag! Älskar att kunna skrota omkring i träningskläder, håret i en knut och bestämma mina tider själv. Jag försöker alltid plugga effektivt mellan 9 och 15. Då brukar jag hinna med allt jag vill på morgonen (ta sovmorgon till 7:30, äta en rejäl frukost - fil med flingor, en stor kopp te, två mackor, keso - se Nyhetsmorgon, plocka undan och diska) och även ha fritid på eftermiddagen (idag hann jag med en promenad med Elina, handla och laga mat). Men nu tänkte jag backa bandet lite, närmare bestämt till helgen som varit. Igår hade vi en riktig hemmadag (ni märker, jag har saknat att vara hemma). Jag började dagen med att storstäda köket (hade ute allt i skåpen så jag kunde damma av hyllor, organsiera och rensa skafferi och kylskåp), sen gick vi en långpromenad och när vi kom hem bakade vi kakor med krossade chokladbitar och jordnötssmörsfyllning (de blev SÅ goda) och åt rester  - kycklinggryta med kokos - till middag. Jag brukar i vanliga fall jobba på söndagkvällarna men igår fanns där inget arbetspass till mig så jag njöt lite extra av att ha en hel söndag oplanerad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0