snow

Middagar

 
Hallå hallå! Förra veckan hade vi flera middagsbjudning (jag hör hur gammal jag låter) inbokade. Jag tänker att vi ska hinna med det oftare mitt i veckan men blir sällan så. På onsdagen var, som jag skrev då, två av mina kusiner här. Vi åt mat och kikade på Bonde söker fru, mysig onsdag! I torsdags var jag och Marcus hos ett par kompisar i Helsingborg, Matilda (som jag pluggade till socionom med) och hennes kille. Jag kom från Lund och Marcus från Halmstad så vi möttes nästan på mitten, perfekt! I fredags tog jag "ledigt" på eftermiddagen. Då passade jag och mamma på att köpa en minigran (eller gran och gran, en liten växt snarare) till mig (som jag klätt med en slinga - ska visa), satte upp adventsljusstaken och tog fram lite röd dekoration (tomtarna får vänta någon vecka till, hehe) och gick en promenad på stan (hittade ett par jeans och några julklappar). På kvällen var vi hemma hos min bror Adam och hans flickvän. I lördags hade vi sittning med klassen och temat var: Glitter! Jag åkte till Lund redan vid halv tre och var inte hemma förrän sent på natten. Härlig helg! Igår jobbade jag en stund på kvällen och ja, då var jag rätt slut efter en intensiv men riktigt rolig vecka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0