snow

Min helg

 
Efter att ha skrivit ett riktigt deppinlägg tänkte jag avsluta veckan lite roligare. Jag har dock inte så bra fantasi idag så redogör för min helg. I fredagskväll hade vi bokat bord på Pepelino här i Ängelholm, där vi var tillsammans med ett par vänner. Vi åt fläskfilé och pommes, pratade ikapp och sen gick vi hem till oss för att spela tärningsspel (det är mycket roligare än vad det låter, hehe - man blir nästan beroende) och Galenpanna. Igår tog vi sovmorgon, underbart! Sen bakade vi kladdkaka med laktris- och kolaglasyr toppat med flingsalt och gjorde fröknäcke, som vi sedan bjöd min farmor och farfar på. Visst är de söta? Efter vår fikastund svidade vi om för att åka hem till Marcus föräldrar och fira hans pappa som fyllde år igår. Vi blev bjudna på kallskuret och erotiska (eller ja, exotiska menade dem nog) frukter. Mycket härlig helg. Idag har vi städat och fixat med lägenheten, gått en kall promenad (det snöade!) och nu ska jag hoppa in i duschen. Jag och mamma ska nämligen till Hedentorp (en plantskola/blomster- och inredningsbutik) på "julmys". Ikväll ska jag och Marcus laga tacos och titta på Temptation Island. Bra helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0