snow

Tavlorna

 
Hej på er! Jag vaknade upp med fruktansvärd magkatarr så har inte gjort många knop idag. Legat på soffan, kollat på reprisen av Sofias Änglar och gått en lugn promenad med Elina. Söndag innebär dock jobb så jag ska försöka jobba några timmar, men känns lite bättre i magen så ska säkert gå. Men innan jag cyklar iväg tänkte jag visa våra tavlor som kom upp förra helgen. Vi är verkligen nöjda. Kartan tänkte vi från början ha i sovrummet men tyckte den blev för stor i förhållande till byrån. Därför "testhängde" vi den i vardagsrummet och tyckte att den "kom till sin rätt där", framför allt färgmässigt. Till sovrummet framkallade vi bilder som jag tog i somras i Skälderviken och ett porträtt på oss som Ebba tagit (ska visa fler av de bilderna senare). Vi beställde canvas-tavlor genom Crimson. Det kan jag varmt rekommendera! Nu ska jag vila magen en stund och senare bege mig till äldreboendet! Trevlig söndag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0