snow

Sista sommarlovsveckan & jakt på vitrinskåp

Förra veckan jobbade jag 50 timmar, äntligen! Men nu är jag ledig en dag (resten av veckan har jag inget schema utan jobbet kan ringa när som helst, usch det är sån inre stress). Sista sommarlovsveckan. Vart tog ledigheten vägen? På ett sätt känns det som att sommaren gick i raketfart. Jag är så jädrans skoltrött. Har bävat inför att börja igen. Orkar inte med prestationsångesten, stressen över att hinna göra alla småuppgifter som kommer i tid och otid och att läsa inför tenta. Å andra sidan känns det som att sommaren har varat i en evighet. När jag tänker tillbaka på det jag gjorde i början av juni så känns det väldigt avlägset. Tänk att jag inte gått i skolan sen dess? Men ja, ett sista år på universitetet. Det kommer jag klara! Det är så häftigt att jag klarat det, så här långt. Jag är så stolt över mig själv! Tänk, i juni är jag förhoppningsvis logoped. WOW WOW WOW! 

(null)
(null)
 
Men innan skolan drar igång igen så väntar en till ledig (eller ja, vi får se...) vecka! Och jag tänkte uppdatera er om vår jakt på ett vitrinskåp. I fredags var vi på Ikea men där fanns inget vi sökte. Antingen var skåpen alldeles för klumpiga eller så hade inte skåpen glasdörrar (vilket är hela poängen med vitrinskåp ju). Men så igår hittade jag de här på Mios hemsida. Vad tror ni? Enkel- eller dubbeldörr? Får ta mig en titt! Kostade 1500 eller 2000 beroende på storlek. Det tyckte jag var ett kap! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0