snow

Helgen & vinterbilder


Hej söndag! Så skönt med helg - som alltid. Jag inledde helgen med bio med vänner. Vi såg Fifty Shades Freed. Jag hade inga högre förväntningar för tycker de andra två har varit märkliga. Men den här alltså - den innehöll allt, riktigt spännande och bra gjord! Igår hade vi en äkta lördag - den liknade de flesta andra lördagar. Vi städade, gick långpromenad i skogen (dessa två är standard) och på kvällen var vi bjuda till kompisar i Helsingborg. Vi åt kycklinggryta, fruktsallad med glass, såg Melodifestivalen (vilka dåliga bidrag jämfört med förra veckan) och spelade tärningsspel. Härlig kväll! Idag ska jag kika på hotell i Wien. Vår semesterplanering har legat på is i några veckor då det varit så mycket runt omkring (jag har haft tentor, börjat på ny praktikplats och Marcus nytt jobb) men nu äntligen ska vi ta tag i saken igen. Nu ska vi ha fokus på Österrike, där verkar vara så himal fint. Ska bli häftigt att promenera uppe bland alperna! Men innan dess ska ni få en tillbakablick från förra söndagen. Jag och Ebba var ute i minusgrader för att fota. Åh! Kan verkligen sakna att vara kreativ och göra något praktiskt. I sommar ska jag fota mycket. Både på hemmaplan och när vi är på resa. Ha en skön söndag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0