snow

Tapas

 
Hallihallå! Hoppas ni mår bra! Jag har haft en så himla lugn och skön helg - precis vad jag behövde efter en intensiv vecka med tre dagars praktik, obligatoriska moment i Lund och mycket runt omkring. I torsdags gjorde vi tapas som vi åt framför teven, kändes festligt att äta i soffan, haha. Dessutom hade Wahlgrens värld nypremiär - vårt absoluta favoritprogram på veckan. Familjen känns smått hysterisk och hyper men vi gillar deras galna upptåg och härliga energi. I fredags hade jag halvdag på praktiken, efter det gick jag en runda på stan i Halmstad. Jag som annars är så punktlig tyckte jag var busig som skippade att plugga på eftermiddagen. Ja, ni hör - det krävs inte mycket för att liva upp vardagen! På kvällen hade vi gäster - lagade lax i paket, till efterrätt åt vi chokladbollar och spelade Galenpanna! Jag gillar att göra något av fredagkvällen för då känns helgen mycket längre. Igår och idag har jag däremot inte gjort mycket - gått långpromenader till havet, haft SPA-dag här hemma med alla krämer och oljor jag kunde hitta, tittat på Melodifestivalen med Adam och hans flickvän och nu ska jag strax cykla till jobbet. Nästa vecka har mina handledare på praktiken sportlov. Så jag hinner "plugga igen" det som jag inte hunnit under veckan, ta sovmorgon och träna ordentligt. Välbehövlig paus i vardagen! Ha det gott, vi hörs i veckan!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0