snow

Tisdag

 
Nu kör jag sista rycket innan tentan! Känns skönt att få den överstökad på torsdag. Efter tentan har jag långhelg och alltså, kan inte med ord beskriva hur det känns att slippa tänka på det här. Även om jag varit ledig under julen har jag inte kunnat slappna av för det här har legat och pyrt i bakhuvudet konstant. I helgen ska jag gå en runda på stan, hälsa på mormor och städa ut julen, underbart! Jag tänkte faktiskt plocka ner tomtar redan efter nyår men det kändes så fel. Som att ta bort allt det mysiga för tidigt. Vi ska ju ändå leva i mörker i typ åtta veckor till. Fast mörkret har ju faktiskt vänt, nu går vi mot ljusare tider! Ja, ni hör hur positiv jag är va? Jag måste vara det dagarna innan tenta för att stå ut. Jag intalar mig själv att jag har full kontroll på läget och att jag kan allt jag behöver kunna. Puh! Nu ska jag plugga några sista timmar, sen ska jag ut i solen och ikväll ska jag laga ost- och skinkpaj! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0