snow

Packning och pappa

Hej hallå! Nu är det inte många dagar kvar till avresa. Jag har tömt skrivbordet för att kunna lägga upp allt som ska med och på så sätt få översikt av packningen. Jag tänkte ha med mig minimalt med kläder men då är det viktigt att allt matchar med varandra så att det inte ser ut som att jag har samma kläder på mig hela tiden, hehe. Sen hoppas jag att Prag bjuder på lite shopping också, därav vill jag inte packa för mycket från början. Jag har med mig två shorts, tre linnen, en strandklänning, tre finare klänningar, tre par skor, träningskläder och tre bikinis. Det var allt! Det var väl lite? 

 
Men innan den här bloggen förvandlas till en semesterblogg tänkte jag visa några bilder från vår "utflykt" i veckan. Som jag skrev sist skulle pappa "operera" handen (han fick en injektion som skulle luckra upp bindväven så att de dagen efter kunde "bryta upp" handen - han har inte kunnat böja på sina fingrar på många år). Det var så jädrans varmt så man kunde nästan tro att vi hade kommit till Spanien men inte så konstigt då det var värmerekord i Kristianstad just den dagen (32 grader!!). Jag hann med en glass på stan innan pappa var klar, väldigt mysig stad! En härlig utflykt även om syftet med den inte var lika rolig. Nej hörre ni, vad ska jag göra med den här fredagen? Jobbförfrågningarna lyser med sin frånvaro och jag som gillar att vara effektiv (och därmed jobba) gillar inte känslan av att inte göra någon nytta (och då känns det inte lika gött att "gå på semester" men men). Jag hade tänkt gå en långpromenad, packa klart och dammsuga lägenheten. Ha en härlig helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0