snow

25 årsdagen

 
Så härligt det är att fylla år under långhelgen! Då kan jag verkligen maximera firandet! Igår fyllde jag alltså 25 - det känns så vuxet. Kan inte förstå att jag är så "gammal"!? Marcus hade tagit ledigt från jobbet och jag hade inget schemalagt i Lund så vi var båda hemma. Startade dagen med att äta nybakade frukostbullar och resten av dagen fick jag bestämma vad vi skulle göra. Dessvärre hade vi rätt mycket att stå i eftersom vi ska ha fest idag och imorgon så det blev inte mycket tid över till att göra roligheter. Men vi hann städa lägenheten, fylla på öl- och vinförrådet på Systembolaget, lyssna på hög musik, gå en långpromenad och baka nutellacheesecake. På kvällen firades jag hemma hos mamma och pappa med alla gamlingar. En härlig kväll! Men tror aldrig jag haft en så kall födelsedag tidigare. Jag går liksom fortfarande i vinterjacka och den blåser rakt igenom. Igår hade vi 4 plusgrader, snö på taken, blåst och mulet. Marcus - som fyller år på Lucia - hade en varmare födelsedag med mindre snö, haha. Nu ska vi göra oss klara inför kvällen. Ikväll kommer våra familjer hit. Vi ska laga kycklinggryta och till efterrätt blir det marängswisch! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0