snow

Som en docka

 
Åh vilken mysig helg! Igår fick vi träffa våra vänners lilla nyfödda son för första gången. Han blev två veckor i fredags. En liten docka. Det är helt sjukt att vi är "så gamla" nu att vi själva kan ha en liten familj. Det ska bli så roligt att få följa hans framsteg (och språkutveckling!). Vi hann även med ett besök på Lager 157 och på kvällen var vi på gymmet. Fick en månads gymkort i julklapp som vi utnyttjar just nu. Jag kan inte säga att jag saknat gymmet i sig självt men känslan efter ett bra träningspass är svårslaget. På kvällen åkte vi hem, såg andra chansen i Melodifestivalen och åt kyckling i pitabröd. Idag har jag gått en långpromenad till havet (får aldrig nog!) med en vän. Sen har söndagen gått av bara farten - storhandling på Maxi och snart jobbpass. Härligt med helg. Jag ser redan fram emot nästa! Men först: Tre dagars praktik och en heldag i Lund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0