snow

Härligt var ordet!

 
 
Nu var det länge sen jag skrev igen! Men hej på er - så kul att ni fortfarande kikar in här emellanåt! Vilka dagar vi har haft sen sist vi hördes - sommaren kom nämligen med dunder och brak. Hela den här veckan har det varit strålande sol och 25 grader varmt, helt otroligt! Jag har dessutom pluggat hemma varje dag så har kunnat planera mina tider själv - har därför passat på att vara ute så mycket det bara går! Mer än härligt!! Något annat som är härligt är att vi äntligen bokat flyget hem (på vår resa i sommar - från Split i augusti). Jag har verkligen dragit mig för att göra det då det varit så fruktansvärt dyrt (2500 kronor för en person) och nu hittade jag ungdomsbiljetter på SAS för 850 spänn, vilket kap! Det värmde en students hjärta kan jag lova! 
 
 
Något annat som värmde än mer mitt hjärta och som var riktigt härligt var igår då jag blev grundlurad. Min bror Adam fick en överraskningsfest när han fyllde 25 och mina föräldrar tycker det är viktigt att det är rättvist så jag har ju faktiskt tänkt att de även ska ordna detta till mig. Men inte trodde jag att det skulle ske igår (tätt inpå mammas födelsedag) när vi skulle ha släktkalas för mamma. Hon är för smart hon! Så hon och pappa hade bjudit in några av de personer som inte hunnit fira mig, så himla kul!! Jag blev så paff att jag bara stod och stirrade på alla i flera minuter, haha. Härligt att fylla 25 och härligt att få ha så fina människor i mitt liv. Idag är jag extra tacksam. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0