snow

Kräftpasta å diskmaskin

(null)
(null)
 
Hej! Efter en riktigt tuff vecka kom en välbehövlig helg! Åh, som jag njöt över att slippa tänka på statistik och programmet SPSS som tog udden av förra veckan. I helgen har vi äntligen (!!) införskaffat oss en diskmaskin. Var runt i flera vitvaror-butiker och hittade tillslut en med rostfri botten (tydligen viktigt för att maskinen inte ska lukta gamla matrester), display och 5 års garanti! Kan knappt beskriva känslan av att inte behöva diska morgon och kväll. Vilken lyx! I lördags firade vi detta med att laga en festlig måltid, kräftpasta med saffran! På kvällen firade vi Adams flickvän Mathilda som fyllt 24! Så härlig dag! Igår tog vi det mest lugnt. Jag hade storslagna planer på långpromenader och dittan och dattan men hann med en storhandling på Maxi och ett jobbpass på äldreboendet. Hoppas ni haft en bra helg! I veckan ska jag fokusera på att bli klar med grupparbetet (vi gör ett test om stresstålighetoch utvärderar det). På måndag och tisdag nästa vecka ska vi examineras i den här kursen så gäller att jobba på fram tills dess. På onsdag ska jag praktisera hos en skollogoped, så kul! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0